En snabb repris av det senaste...

Jag vet, jag är inte mogen för att ha en sån här sida. Punkt.

Det som har hänt under denna lååånga tid utan uppdateringar;


1. Jag har tagit körkort
2. Jag har kommit fram till att jag inte kan köra i städer
3. Jag har varit i Göteborg
4. Jag har varit ute och firat min 18-dag i efterskott och upptäckt att redbull-jäger inte är så bra
5. Sökt skola tills nästa år
6. Har lite panik inför nästa år eftersom jag inte vet vad jag vill göra
7. Har köpt mig en buss, för mina egna pengar.
8. Har jobbat
9. Hittat studentklänning
10. Letat febrilt efter balklänning till en bal jag inte ens vill gå på...
11. Inlett crossäsongen med en helhelg på banan
12. Bestämt tid för ev köpare av hästarna

Så det var nog det mesta, en hel del..

Måste dessutom inhandla mat inför lägret nu på torsdag-fredag. Inviger bussen då också, mumma!




Nu ska jag ut i vårsolen med mina underbara vänner. <3

Kommentarer
Postat av: Rullen

Men varför vill du inte gå på balen? :O Tror det blir kul ja! :)

Och tack för igår ;)

2011-04-27 @ 15:24:00
Postat av: Tess

Jag är inte riktigt en balbrud, men eftersom ni kommer va där så blir det nog kul! :)tack desamma ;)

2011-05-01 @ 21:45:28
URL: http://becomingthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0