Full dag

Idag har jag hunnit med:

Vart på skolan en sväng
Mått illa som en gnu
Ätit tacos
Väntat på körlektion
Haft körlektion
Dammsugit
Åkt ca 6 km skidor
Fått en svullen fot (borde kanske kolla upp den snart...)
Duschat
Ätit vindruvor


Antagligen därför jag känner mig helt sluut! 

Nu ska jag gosa ner mig på fårskinnet & kolla på Wanted. Och just ja, måste upp tidigt imorrn för att ta mig till tandläkarn, min favorit...

Kanske ska säga att hjälmen kom idag, känner på mig att vi kommer bli mycket bra vänner. Love it!

Mina favoriter ----> Bandit Rock 4 - disc 1 & Bandit Rock 4 - disc 2 






Kommentarer
Postat av: "Farsan"

KANONsida

/Bra jobbat!

2011-02-03 @ 22:04:08
URL: http://becomingthebest.blogg.se/
Postat av: Koolingen!

Karlsson, Karlsson, Världens bästa karlsson!

2011-02-04 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0