Köpa häst?

Bättre sent än aldrig...

Har bestämt mig nu för att sälja min käre kamrat Rambo. Jag har inte tiden, eller rättare sagt prioriterar jag den på annat då intresset har svalnat för hästarna. Egentligen tycker jag att det är synd innerst inne då han är världens bästa häst och jag för tillfället bor så bra för att ha hästar, nog om de. Nu ska jag iallafall rida igång han, och det kommer inte bli nåt problem. Han klarar utan problem skänkelvikning och öppnor i både skritt och trav i dagsformen.



Här är han, mina fina häst.

Satt på spinningcykeln en halvtimme i fullt ös förut, är glad om jag kan gå imorgon... hehe


Kommentarer
Postat av: Baaaaaajn

Åh vad hemskt att sälja en häst, eller ja.. ett djur:(

Postat av: Therese

Ja visst är det de, hade jag tiden å pengarna skulle han mer än gärna få va kvar!

2011-02-22 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0