maxat sexliv

Ikväll har jag och Malin gjort väärldens godaste muffins! Går inte att beskriva hur härligt goda dom var. Vet att ni blir sugen ;)




Träningsvärken har börjat släppa, så skönt! Funderar dessutom på att börja med boxning, verkar kul plus att det är bra träning, två flugor i en smäll.

Nu ska jag krypa ner och läsa veckorevyn, "svenska tjejer avslöjar hur du maxar ditt sexliv". Hmm, "avslöjar"? Är sex något hemligt? "maxa sexliv"? man har väl sex när man vill och känner för det, eller ska man ha prestationsångest för att det ska vara så "maxat som möjligt"?
Nej jag förstår inte ibland, jag gör iallafall som jag vill. Sedan om det är maxat eller inte skiter jag i. Hoppar nog dessa sidor!

Peace


Kommentarer
Postat av: Malin :)

HAHAHAHHAHA! Jag trodde vi hade maxat sexliv eftersom vi ätit muffisarna.. Snacka om att missförstå sammanhanget ;) Puss<3

2011-02-03 @ 08:09:08
URL: http://littlepuh.blogg.se/
Postat av: Therese

men det betyder ju det också! dubbla budskap ;) <3

2011-02-03 @ 09:26:05
URL: http://becomingthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0