Semlor

IDAG har jag äntligen fått ätit semlor! i och för sig så spenderade jag ungefär två timmar emd att göra dom så tröck i mig hela två stycken när dom var klar. Och god blev dom ;)

Halkbana är jag också inbokad på nu, det går undan! men har fortfarande inte börjat med teorin än..

Har också anmält mig till vårens första läger för min del, 27-28 april på Lombäcken. Förhoppningsvis kan jag glida dit själv då, skojsigt värre :D

Klickade precis hem ett nytt klädpaket, jag sprider massa pengar omkring mig. Fast när man har ett jobb så är väl de ok?

Nu borde jag öppna samhällsboken eftersom vi ska ha prov på sådär 30 sidor eller vad det nu var imorgon och jag inte har läst nånting alls än, DUKTIGT.


Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ar sa duktig sa alskaling!! Saknar dej massor och onskar att du kunde komma hit istallet for jag hem.. Vi kanske borde fixa det sa?

Ses snart, puss 3

2011-02-19 @ 10:32:23
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0