Tatuering

Sitter och ritar på en tatuering, vet på ett ungefär hur jag vill ha den.
Ska montera den på min kropp först innan det blir av for real så jag vet om det passar eller inte.

Igår var en perfekt dag, i vädret alltså.
Vaknade tidigt så när allt som skulle göras var gjort tog jag med mig kameran ut i solen.
Men det blev nog mest solat om jag ska vara ärlig.


 

Har gjort riktigt fint i lillstugan min, satt upp tavlor och sådär.
Funderar på vad som ska vara i dom två största ramarna som jag satte upp, har mina idéer!
Fixar ihop nåt i PS och sen skickar jag iväg det till FUJI så får dom framkalla konstverken.

Imorse klev jag upp extra tidigt och tog en morgonpromenad.
Skönt vare, när man kom hem igen  ;-)

Måste till IKEA och köpa hyllor, mer ramar och så vill jag ha en stoor komatta.
Om dom nu har det men dom har väl allt?

En vecka, sedan LOV.


Peace


Kommentarer
Postat av: Tina

SVAR: Ritar utifrån en bild för att göra det lite enklare :)

2011-02-28 @ 21:43:27
URL: http://tskiold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0