Trött & kall

Har frusit halva dan då vi var ute på skotercross SM på Gärdehov. Tyckte jag va så varmt klädd med varmjacka, mössa å långkallingar. Men icke! Känns som att det är en förkylning på G, det känns inte bra, inte bra alls faktist... Har iallafall dragit på mig en varmare mössa nu och lindat in mig i en yllefilt, hoppas att det är puts väck tills imorrn!

Var också och såg på Love & other drogs, kände igen mig bitvis i filmen! skrämmande, eller ja, man kanske ska säga komiskt? ;) Tycker iallafall att den var sevärd, inte som alla andra svensson-filmer.

Imorrn kommer alla bilder jag tog på alla skotrar och förare, kan ha blivit några bra av 300 bilder. Eller jag hoppas ju på det iaf. Så kika in då :)


PEACE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0