Välkommen till SJ, det här är Therese..

Skrapade ihop några timmar på jobbet idag, allt är bra som klirrar extra i kassan! Sedan att jag kanske har ett ensidigt jobb där jag upprepar rubriken ungefär 50 gånger är väl inte lika roligt, fast man lär sig något nytt hela tiden. Amazing!

Min lilla fröken Johansson har också nu kommit hem från de varma Thailandet, vill höra allt sen, allt! ;)


Har hittat en YH-utbildning i Båstad, varför ska allt va så långt bort? Eller varför bor vi så långt bort från allt?

Sover dessutom för tillfället på soffan eftersom det är för jävla kallt ute för att jag ska kunna bo i mitt hus, lite jobbigt att ha allt på två ställen och ha nackspärr varje morgon. Men det som inte dödar det härdar eller hur men nu säger.

Imorgon blir en full dag. Skola. Rida. Middag. Skidor. Läsa om stadskörning (eller så skiter jag i det och tar det som det kommer på torsdag, kan ju inte va så svårt?). 

PEACE

Kommentarer
Postat av: Malin :)

Haha! Hade glömt den bilden :o ojojoj, jag är glad att du är glad att jag är hemma ;) Bra att ngn tycker det! Själv hatar jag kylan. Men det är väll okey?

Vill dessutom höra allt om utbildningen du fungerar på! Puss

2011-02-23 @ 08:20:09
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0