Längtar

Har pluggat körkort hela kvällen, känner mig ungefär lite mer än värdelös. Behöver hända ett under om jag ska klara det!

På lovet har jag jobbat, latat och åkt skidor. Både i spår och utanför, det sistnämnda var nog inte så smart. En faceplant och en halv fläskläpp för en kväll blev resultatet.

Har också solat en massa, kändes nästan som att det brände. Sweet ;)

Igårkväll hade jag och Bella myyyskväll med film, en av huvudpersonerna vill jag bara äta upp. Hela han! MUMS!

 




Massa gott fick vi ner i våra stoora magar!

Imorgon ska jag packa för på tisdag drar vi till Göteborg. Min 18 födelsedag kommer att spenderas där. Plus en del skoljobb, tror det blir kul! :)

Idag skulle jag och Malin vara duktig så vi packade ihop skidor och begav oss till spåret,
väl där blev det bara ett varv och istället kolbullar, korv, varm choklad med marsmallows. Tror inte det räknas som speciellt nyttigt... men gott var det, hehe!

Dryga månaden tills banan ev är körbar, snälla snön försvinn!! Längtar nå otroligt mycket, kliar i hela kroppen på mig... fast kan bero på en annan anledning också!


Sweet dreamsMassa gott fick vi ner i våra stoora magar!

Imorgon ska jag packa för på tisdag drar vi till Göteborg. Min 18 födelsedag kommer att spenderas där. Plus en del skoljobb, tror det blir kul! :)

Idag skulle jag och Malin vara duktig så vi packade ihop skidor och begav oss till spåret,
väl där blev det bara ett varv och istället kolbullar, korv, varm choklad med marsmallows. Tror inte det räknas som speciellt nyttigt... men gott var det, hehe!

Dryga månaden tills banan ev är körbar, snälla snön försvinn!! Längtar nå otroligt mycket, kliar i hela kroppen på mig... fast kan bero på en annan anledning också!


Sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gott vare !

2011-03-13 @ 23:56:01
Postat av: Malin

Sötnos! <3 men nu är det dax för ett inlägg! ;)

2011-04-01 @ 18:16:15
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0