Äntligen!

Idag var annnonsen jag har gjort med i dagbladet, är faktist nöjd. Hoppas många är sugen och pallrar sig sig dit, om inte annat för att kolla och umgås!
  



Var till och med så ego att jag valde en bild på mig själv, hehe...

Och angående cykeln så var det vänstra insugsventilen som sjunkit ner i sitt säte, alltså inte mitt fel.
Pappa chimsar om den så att jag kan vara med och köra någon timme på söndag och på lördag åker jag till stan och hämtar hem nya ventiler. Laggarberg kanske det hette förresten?

Nu väntar jag på hästfolk som ska komma och kolla på hästarna, hoppas att de trivs med varandra så dom köper dom. Behöver lite pengar och mer tid i mitt liv just nu.

Har också ändrat typsnittet på bokstäverna efter klagomål på att de förra var så svårlästa. Och antalet läsare stiger hela tiden, spännande!


So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0