Mankini

Hallå alla underbaringar! Är inte så stressad längre, har fått det mesta gjort och framtiden ser ljus ut.

Har gett killarna i klassen ett ultimatum, jag tar på mig en Mankini om någon av dom springer naken på torget. Bra deal va? för VI ska vinna! så nu är det upp till dom, hehe...

 


På lördag åker vi till Hällesjö crossbana för att träna, och vet ni vad? i tisdags kom jag över min skräck för whoopisarna (flera täta hopp på raken) och hoppade över dom istället. När jag hade gjort det gick köringen mycket bättre, det var som att en spärr lossnade!

Håller på med layouten för informationsbladen om alla motorklubbar här i Ånge som ska användas på Kulturnatten, väntar bara på info och bilder från alla klubbar.

 
Ånge VCK's hemsida försöker jag också hålla uppdaterad, har fixat en banner (överrubrik) som ska upp men det fungerar inte. Har felanmält men dom som har hand om det gör ju inget åt det, ska ringa nån dag och kräva att dom fixar det!

Många bollar i luften!

Har också beställt eventuell balklänning och fått jobb på Akzo i sommar, så nu kan vi umgås hela dagarna pappa! ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0