Sambo på nattetid.

Det har flyttat in en liten kille hos mig på nätterna, jag gillar småpojkar.. Skämt åsido.
Är hundvakt åt kusinen min. Han har bruna ögon och kollar så sött på mig med dom när
vi ska sova och när jag skjutsar han i bilen.

Promenerade med Malin och vovsen sådär 1,5 timme förut, skönt! Och det följt av att jag
har skrivit klart protokollet för årsmötet vi hade igår.

Körningen gick bra i lördags, vi kom upp när det precis hade slutat regnat på eftermiddagen.
Kim, Morre och Elin i en buss och jag å Matte i min. Vi hade en bra dag med massa skoj och
körning! En ramphoppning och en ihopkörning som följdes av en vurpa.

När vi sedan hade kommit hem och jag hade duschat och ätit var klockan ungefär elva å då
säger Bella att vi ska till Ramsjö på kaffe. Och jag dricker inte ens kaffe, men de va kul! tjuvjakt,
 stålull och kaffekask...haha!

Jag har också planer på att utbilda mig inom Produktionsledning Bygg och Anläggning i Växjö
nästa år, den ni!

Nu dusch för att sedan göra tidig kväll eftersom jag ska rasta mig och hund imorrn bitti.


Ni kan ju få roa er med den här videon, årets största skämt inom musikvärlden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0